تکیه‌گاه ترامپ برای مصادره رأی مردم آمریکا!

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، این در حالی است که حدودا ۴۰ روز تا برگزاری این انتخابات زمان باقی مانده و دقیقا مشخص نیست ترامپ از کدامین مؤلفه‌ها و پارامترها جهت اثبات ادعای خود سخن می‌گوید! در این میان، باید پذیرفت که نظرسنجی‌های انتخاباتی شدیدا رئیس جمهور آمریکا را نگران کرده است. فلوریدا، کارولینای شمالی، اوهایو، میشیگان، پنسیلوانیا، ویسکانسین و آریزونا هفت ایالتی هستند که ترامپ در آنها وضعیت متزلزل و شکننده‌ای دارد.

حنیف غفاری در ادامه یادداشت خود در روزنامه «رسالت» نوشت: اگر نظرسنجی‌های فعلی تحقق پیدا کند، ترامپ شکست سنگینی را در برابر بایدن در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا خواهد پذیرفت. رئیس‌جمهور آمریکا امیدوار بود تا به هر نحو ممکن، این معادله را دگرگون سازد اما گویا هنوز موفق نشده است.

از برگزاری ضیافت مشترک اعراب خودفروخته و نتانیاهو در کاخ سفید گرفته تا اعلام توزیع واکسن کرونا در آمریکا در اول نوامبر (در فاصله دو روز مانده تا انتخابات) از جمله اقداماتی بود که ترامپ جهت تغییر معادله بازی در ایالات مهم صورت داد اما فعلا خواسته‌های وی تحقق پیدا نکرده است. در چنین شرایطی ترامپ قصد دارد با کلیدواژه «تقلب» بازی کند. او آنقدر این واژه را تکرار می‌کند تا از یک «ادعا»، تبدیل به یک «باور» شود.

;
دیدگاه خود را ارسال کنید

دیدگاه