سقوط دوباره بورس‌های جهانی

به گزارش رویترز، شیوع کرونا در بسیاری از کشورهای جهان به حد نگران کننده ای رسیده است. در انگلیس متخصصان بهداشتی نسبت به بروز موج سوم هشدار داده اند. در اسپانیا تلفات مجددا دورقمی شده است. شمار دیگری از کشورهای اروپایی از احتمال اعمال مجدد برخی از محدودیت های کرونایی خبر داده اند و بیم آن می رود که با وخامت اوضاع شاهد بازگشت قرنطینه های سراسری باشیم. 

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، در حوزه مقابله با کرونا پیشرفت های جدیدی حاصل شده و شرکت دارویی پفایزر از ورود به فاز سوم ساخت واکسن کرونا پس از نتایج اولی رضایت بخش بر روی حدود ۴۴ هزار داوطلب خبر داده است. هم چنین طبق اعلام سازمان بهداشت جهانی شمار افراد بهبود یافته از کرونا در جهان تنها طی یک روز از ۳۰۰ هزار نفر عبور کرده که این عدد یک رکورد جدید از زمان ثبت آمارهای مربوطه بوده است.  

تاکنون بیش از ۳۱ میلیون و ۴۰۷ هزار و ۲۵۴ مورد ابتلا به کرونا گزارش شده است که در این بین ۹۶۷ هزار و ۵۰۷ نفر جان خود را از دست داده‌اند. در بین کشورهای مختلف، بالاترین تلفات مربوط به آمریکا با ۲۰۴ هزار و ۲۶۱ نفر، برزیل با ۱۳۶ هزار و ۹۹۷ نفر، هند با ۸۸ هزار و ۹۴۳ نفر، مکزیک با ۷۳ هزار و ۴۹۳ نفر و انگلیس با ۴۱ هزار و ۷۸۸ نفر بوده است.

;
دیدگاه خود را ارسال کنید

دیدگاه