واکنش کمالوندی به تحریم‌های جدید آمریکا

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، بهروز کمالوندی با اشاره به درج نام پنج تن از افراد و مقامات سازمان انرژی اتمی در لیست جدید تحریم‌های آمریکا اظهار کرد: این اقدام آمریکا هیچ تاثیری در روند فعالیت‌های هسته‌ای سازمان انرژی اتمی ندارد و بیشتر برای فضاسازی رسانه‌ای است.

وی گفت: برخی افراد معرفی شده مرتبط با سازمان انرژی اتمی قبلا نیز تحت تحریم آمریکا بودند. به علاوه اگر آمریکا مدعی بازگرداندن تحریم‌های گذشته است چه نیازی داشت که این اسامی را جداگانه در لیست تحریم قرار دهد؟! این رفتار نشان می‌دهد بیشتر از آنکه این اقدام به منظور تاثیرگذاری بر روند کار هسته‌ای ایران انجام شده باشد، برای فرار آمریکا از شکست‌های پی در پی سیاسی در صحنه بین‌المللی و انزوای بین‌المللی بعد از تلاش‌های بی فرجامش برای بازگردندان تحریم‌های بین‌المللی طراحی شده باشد.

وی در پاسخ به اینکه آمدن نام شما در لیست تحریم آمریکا چه تاثیری بر روند کار یا سفرها و غیره می‌گذارد؟ اظهار کرد: سفرها و کارهای ما متاثر از این موضوع نیست چرا که اساسا کار ما ارتباطی با آمریکا نداشته و هیچیک از ما حساب بانکی در این کشور و اصولا در خارج از کشور نداریم.

;
دیدگاه خود را ارسال کنید

دیدگاه