بررسی و تحلیل «ثاخت»

شنیده‌هایی مبنی بر افزایش سرمایه بیش از ۱۰۰۰ درصدی سهم از محل تجدیدارزیابی نیز وجود دارد که با توجه به ارزندگی تیساکیش، عمران پارس، پارس سازه، ثباغ و آ س پ وغیره در صورت تحقق می‌تواند محرک خوبی برای ورود نقدینگی به سهم باشد.

معرفی شرکت بین‌المللی توسعه ساختمان با نماد ثاخت:

شرکت بین‌المللی توسعه ساختمان ابتدا با نام شرکت سرمایه‌گذاری ساختمان در سال ۱۳۶۴ تاسیس شد. ثاخت در سال ۱۳۸۳ در بورس اوراق بهادار تهران گروه انبوه‌سازی، املاک و مستغلات پذیرفته شد.

این شرکت به‌عنوان هلدینگ تخصصی بخش ساختمان و مسکن شرکت سرمایه‌گذاری غدیر فعالیت‌های متنوعی به‌صورت مستقیم یا از طریق شرکت‌های تابعه از جمله شرکت آ.س.پ و یا شهرسازی و خانه‌سازی باغمیشه به‌عنوان توسعه‌دهنده کلان در صنعت ساختمان با اولویت توسعه زمین فعالیت می‌کند.

موضوع فعالیت شرکت و شرکت های فرعی

فعالیت شرکت عمدتا در زمینه‌های خرید و فروش ملک و زمین به منظور احداث ساختمان، شهرک، مجتمع‌های مسکونی، احداث کارخانجات و مشارکت و سرمایه گذاری است.

بخش ساختمانی و درصد مالکیت آنثاخت شامل شرکت‌های فرعی آ س پ، تیسا کیش (۱۰۰٪)، پارس سازه (۱۰۰٪)، سرپناه فارس (۹۷.۹۵٪)، افق سازه پایا (۹۸٪)  و شرکت مهندسی مشاور شامل شرکت پیمان غدیر (۱۰۰٪) می‌باشد.

پروژه‌های شرکت‌های فرعی

۱.      شرکت تیسا کیش: پروژه تجاری تیسا ۱، پروژه تیسا شهر، پروژه رویای کیش.

۲.      شرکت پارس سازه: اسپارو رشت و سایر.

۳.      شرکت افق سازه پایا: پروژه مسکونی مریم مشهد.تحلیل تکنیکال ثاخت:

ثاخت پس از یک رشد خوب از اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ در حال تکمیل موج B است و اگر الگوی این موج سه تایی نباشد، هنوز به صورت نوسانی پیش می‌رود تا الگو تکمیل گردد. اگر الگوی آن دیامتریک باشد، بخش ABC ازآن تکمیل و در شروع موج D از آن هستیم.

لذا سهم از حمایت معتبر ۳۳۰-۳۸۰ تومان می‌تواند برگشت روند داشته باشد و در این محدوده در حال صرف زمان است.

هدف های لگ D می‌تواند محدوده ۶۰۰-۷۱۵ تومان باشد .

بررسی و تحلیل «ثاخت»

۴.       سایر دارایی‌ها و پروژه‌های شرکت مانند مگا پارس، پروژه نارنجستان، پروژه تجاری سعدی شیراز، پروژه شمع ساحل

;
دیدگاه خود را ارسال کنید

دیدگاه