آینده بیت‌کوین به کجا خواهد رفت؟

به گزارش دارا ماینر، بیت کوین یکی از دارایی‌هایی است که در سال‌های اخیر نظر بسیاری از سرمایه‌گذاران را به خود جلب کرده است. جذابیت این دارایی زمانی افزایش یافت که در ماه نوامبر سال ۲۰۲۱، قیمت بیت کوین (BTC) برای اولین بار از مرز ۶۸,۰۰۰ دلار عبور کرد و این ارز دیجیتال به بالاترین قیمت تاریخ خود در سال رسید. البته پس از آن شاهد سقوط ارزش این رمز ارز بودیم. اما حالا سوال اینجاست که آیا بیتکوین، دارایی مناسبی برای سرمایه‌گذاری است یا خیر؟ برای پاسخ به این سوال باید گفت که هرچند بیشتر تحلیل‌گران پیش‌بینی آینده این ارز دیجیتال را کاری دشوار می‌دانند، اما هنوز هم بسیاری از کارشناسان به آینده این بازار خوشبین بوده و معتقد هستند که در آینده نه چندان دور، شاهد رشد بسیار بالای ارزش این رمز ارز خواهیم بود. به عقیده آنان این بازار، پتانسیل رشد بالایی دارد و گزینه مناسبی برای افرادی است که می‌خواهند سودهای بالایی از سرمایه‌گذاری خود داشته باشند. حتی برخی پیش‌بینی‌ها نشان می‌دهد که شاید ارزش بیتکوین در ده سال آینده به بالای یک میلیون دلار برسد.

 

پیش بینی قیمت بیتکوین تا سال 2032

براساس یک پژوهش، میانگین قیمت بیتکوین در سال 2023، حدود 37هزار دلار خواهد بود که البته در سناریوی خوش بینانه، ممکن است قیمت این رمز ارز به بالای 40هزار دلار نیز برسد. این پژوهش، پیش‌بینی می‌کند که قیمت بیتکوین در سال 2024، حداقل 51هزار دلار و حداکثر 62هزار دلار خواهد بود.

نکته جالب اینجاست که براساس این پیش بینی، ممکن است تا سال 2025، یعنی کمتر از دو سال دیگر شاهد بیتکوین 81هزار دلاری باشیم. براین اساس، قیمت بیتکوین به طور میانگین تا سال 2026، حدود 119هزار دلار و تا سال 2027، حدود 178هزار دلار خواهد بود!

این پیش بینی بیانگر آن است که سال 2028، ارزش این رمز ارز به طور میانگین به 250هزار دلار و در سال 2029، به 350هزار دلار خواهد رسید. داستان جایی جالب‌تر می‌شود که این پیش بینی به ترتیب میانگین قیمت بیتکوین در سال‌های 2030 تا 2032 را 517، 767 و یک میلیون و 125هزار دلار عنوان می‌کند. در واقع براساس این پیش بینی ما تا کمتر از 10سال دیگر، شاهد بیتکوین با ارزشی بالای یک میلیون دلار خواهیم بود!

بیتکوین بخریم؟

با تمام مواردی که مطرح شد، این پرسش همچنان بر سرجای خود باقی است که بیتکوین بخریم یا نه و چه تضمینی برای کسب این سودها وجود دارد؟ پیش از هر چیز توجه داشته باشید مانند هر بازار دیگری، سرمایه‌گذاری در این بازار ریسک دارد و باید با دانش کافی وارد آن شوید؛ اما به طور کلی، سال ۲۰۲۲ برای بازار کریپتو و فعالان این بازار سال خوبی نبود و سرمایه‌گذاران، سودهای بسیار بالا از این بازار کسب نکردند. سقوط لونا و موج ورشکستگی بعد آن، سقوط صرافی FTX و آلامدا ریسرچ و... از عواملی بودند که یک سال شاهد روزهای قرمز این بازار بودیم. اما در مورد بیتکوین، تحلیل‌های تکنیکال حاکی از آن هستند که روزهای قرمز بازار پایدار نخواهند بود و روند صعودی بازار به زودی آغاز خواهد شد.

شما میتوانید برای خرید دستگاه ماینر بیت کوین و ورود به این حوزه از داراماینر کمک بگیرید و به کمک داراماینر سرمایه‌گذاری خود را انجام دهید.

برای خرید بیت‌کوین نیاز به داشتن دانش تحلیل بازار رمز ارز است. ساده ترین و کم ریسک ترین راه برای بدست آوردن بیت کوین، استخراج آن است.

استخراج بیت کوین نیاز به فراهم آوردن فضای مناسب و تهیه ماینر دارد که به نظر برای هر فردی قابل تهیه نیست.

;
دیدگاه خود را ارسال کنید

دیدگاه