هوش مصنوعی بیت کوین را در سبد سرمایه گذاری پیشنهادی خود قرار نداد!

پیتر شیف، دشمن سرسخت‌ رمزارز، در رسانه‌ اجتماعی توییتر گفت که هوش مصنوعی، بیت‌کوین را در سبد سرمایه‌گذاری مقاوم در برابر رکود قرار نداده است. شیف با پیوند به مقاله ای در مورد این آزمایش در توییتی در روز پنجشنبه خاطرنشان کرد:

هوش مصنوعی بسیار هوشمند است او اصلا بیت کوین را برای سرمایه گذاری توصیه نکرد.

 

طلا

 
 

آزمایش ارجاع شده توسط یک پلتفرم ارائه اطلاعات در مورد سرمایه گذاری طلا IRA (حساب بازنشستگی انفرادی) انجام شده است.

 طبق یک پست وبلاگ، از چت ربات هوش مصنوعی (AI) خواسته شد تا سبد سرمایه گذاری (مقاوم در برابر چرخه‌های رونق و رکود) را پیشنهاد دهد.

طبق یک بیانیه مطبوعاتی توسط Gold IRA Guide، چت جی پی تی تنوع در طیفی از دارایی ها و کالاهای مشابه پول نقد را پیشنهاد کرد اما بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال را پیشنهاد نکرد.

 این ترکیب شامل سهام صنایع دفاعی، اوراق قرضه، پول نقد و فلزات گرانبها برای ایجاد یک (پرتفوی واقعاً مقاوم در برابر رکود) بود.

در این اطلاعیه توضیح داده شده است که ظاهراً (مدل ایده آل) شامل 40 درصد اوراق قرضه مانند اوراق قرضه دولتی و شرکتی با درآمد ثابت و 30 درصد سهام بلو چیپ مانند سهام مراقبت های بهداشتی، خدمات آب و برق و کالاهای مصرفی ضروری است.

همچنین 10 درصد از پرتفوی سرمایه گذاری باید به پول نقد و معادل های مختلف آن مانند گواهی سپرده اختصاص یابد.

طلا و سایر فلزات گرانبها، در قالب دارایی‌های فیزیکی و طلا و نقره با پشتوانه کاغذ، از جمله ETF طلا و سهام معدن، 20 درصد این سبد پیشنهادی را پیشنهاد می دهند.

 کارشناسان خاطرنشان کردند: این رقم بسیار بیشتر از درصد پیشنهاد شده توسط مدیران مالی برجسته مانند ری دالیو و پیتر شیف است.

پیتر شیف اخیراً پیش‌بینی کرد که بازار صعودی طلا به قیمت‌های بالاتر از آنچه در حال حاضر مشاهده می‌شود منجر خواهد شد. اظهارات او پس از آن بیان شد که محبوب ترین فلز گرانبها در اوایل این هفته از مرز 2000 دلار عبور کرد.

;
دیدگاه خود را ارسال کنید

دیدگاه