بیت‌ کوین به زودی ۳۰ هزار دلاری می شود؟

با بررسی روند قیمتی بیت‌کوین در چند روز گذشته، این ارز دیجیتال در چند روز گذشته مجبور شد یک سقوط بزرگ را تجربه کند و پس از آن توانست دوباره سریع بهبود یابد. ابتدا قیمت بیت‎کوین از ۲۲ هزار دلار به زیر ۲۰ هزار دلار رسید که با اعلام بحران ورشکستگی بانک‎های سیلورگیت و سیلیکون ولی ریزش ادامه یافت.اما در عرض تنها ۲ روز اخیر، روند بیت‌کوین دوباره بهبود یافت. پس از تثبیت جزئی در بالای مرز ۲۰ هزار دلار، قیمت روز دوشنبه دوباره به شدت افزایش یافت و به بالای ۲۲ هزار دلار بازگشت که سه‌شنبه نیز به رشد خود ادامه داد و تا سطح بالای ۲۶ هزار به رشد خود ادامه داد.

چرا بیت‌کوین دوباره صعود کرد؟

سقوط بانک‌های ایالات متحده مستقیماً به بازار ارزهای دیجیتال ضربه زد. بانک سیلیکون ولی در میان ۱۵ بانک برتر ایالات متحده از نظر کل دارایی‌ها قرار دارد. از آنجایی که ذخایر بسیاری از شرکت‌های کریپتویی و استیبل‌کوین‌هایی مانند یو اس دی کوین نیز در این بانک وجود داشت، یک بحران ایجاد شد.

اما بازیابی سریع قیمت بیت‌کوین، آن را دوباره در بازار مالی تقویت کرد. با شکست بانک سیلیکون‌ولی عدم‌ اطمینان گسترده وجود دارد و بیت‌کوین به عنوان یک ارز ذخیره ارزش در این دوره‌های نامشخص محبوب‌تر می‌شود. اعتماد به سیستم بانکی همچنان در حال کاهش است که بیت‌کوین از آن سود می‌برد.

علاوه بر این، یک کمک مالی بزرگ بانکی ممکن است در انتظار باشد. برای انجام این کار، پول فیات باید دوباره کاهش یابد که بیت‌کوین را دوباره در آینده باارزش‌تر می‌کند.

آیا بیت‌کوین ۳۰ هزار دلاری به زودی در راه است؟

قیمت بیت‌کوین با سرعتی بی‌سابقه به سمت مقاومت ۲۵ هزاری دلاری حرکت کرد و تا بالای ۲۶ هزار دلار رشد کرد. در این مرحله، افزایش ممکن است کند شود. با حرکت فعلی، اگر قیمت بیت‌کوین در ۱ تا ۲ هفته آینده بالای مقاومت ۲۵ هزار دلار تثبیت شود، قیمت می‌تواند به‌سرعت به سمت ۳۰ هزار دلار افزایش یابد.

بیت‌ کوین به زودی ۳۰ هزار دلاری می شود؟

به طور کلی، به نظر می‌رسد که بازار کریپتو در حال بهبود است. تا اینجای سال ۲۰۲۳ فعلاً روند مثبت بیت‌کوین شروع شده و امکان افزایش تا سطح ۵۰ هزار دلار در سال جاری وجود دارد. گذشته این رمزارز در سال ۲۰۱۹ نشان داده است که در دومین سال بازار نزولی قیمت آن می‌تواند شاهد افزایش شدید باشد.

سلب مسئولیت: سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال و سایر عرضه‌ اولیه‌های آن‌ها (ICO)  بسیار پرخطر و گمانه زنی است. این مقاله توصیه‌ای از طرف اقتصاد آنلاین یا نویسنده به عنوان سیگنالی برای خرید یا فروش رمزارزها تلقی نمی‌شود. از آنجایی که موقعیت هر فردی منحصر به فرد است، همیشه باید قبل از تصمیم گیری مالی با یک متخصص واجد شرایط مشورت شود.بیت‌ کوین به زودی ۳۰ هزار دلاری می شود؟

 

 
;
دیدگاه خود را ارسال کنید

دیدگاه