۲۰ درصد از بزرگسالان در آمریکا رمزارز دارند!

یک نظرسنجی سراسری از ۲۲۰۲ شرکت‌کننده از جمعیت آمریکا از ۱۰ تا ۱۴ فوریه انجام شد.این شرکت تحقیقاتی بازار توضیح داد: داده‌ها براساس سن، نژاد/قومیت، جنسیت، سطح تحصیلات و منطقه، نماینده بزرگسالان ایالات متحده بودند.

 هدف از این مطالعه بررسی ادراکات سیستم مالی جهانی و چگونگی نگاه بزرگسالان آمریکایی و سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال به آینده بازار و صرافی‌های رمزنگاری بود.کوین بیس اظهار داشت: اکثریت قریب به اتفاق آمریکایی ها می خواهند سیستم مالی را به روز کنند و معتقدند رمزارز می تواند بخش قدرتمندی از راه حل باشد.کوین بیس با اشاره به اینکه ۸۰ درصد آمریکایی‌ها فکر می‌کنند که سیستم مالی جهانی به‌طور غیرمنصفانه به نفع منافع افراد قدرتمند است و ۶ درصد آمریکایی‌ها موافق هستند که سیستم مالی نیاز به تغییرات اساسی یا بازنگری کامل دارد نوشت: این نظرسنجی نشان داد که ۸۰ درصد از پاسخ دهندگان معتقدند سیستم مالی فعلی ناعادلانه است و اکثریت قریب به اتفاق از سیستم مالی فعلی ابراز ناامیدی کرده و تمایل به تغییر دارند.

کوین بیس اضافه کرد که این نظرسنجی همچنین نشان می‌دهد که اکثر آمریکایی‌ها نسبت به آینده کریپتو خوش‌بین هستند و پتانسیل آن را درک می‌کنند.

کوین بیس توضیح داد: "۲۰٪ از آمریکایی ها در حال حاضر دارای نوعی ارز دیجیتال هستند و ۲۹٪ احتمالاً در ۱۲ ماه آینده ارزهای دیجیتال را خریداری یا معامله می کنند."

 این به معنای این است که تقریباً ۵۲.۳ میلیون بزرگسال آمریکایی صاحب ارزهای دیجیتال هستند، علاوه بر این ۷۵.۵ میلیون بزرگسال می خواهند در سال آینده کریپتو بخرند. طبق وب سایت کوین بیس، این پلتفرم معاملاتی بیش از ۱۱۰ میلیون کاربر تایید شده دارد.

کوین بیس ادامه داد: علیرغم رویدادهای پر فراز و نشیب سال ۲۰۲۲، مالکیت کریپتو از اوایل سال ۲۰۲۲ تا حد زیادی بدون تغییر باقی مانده است.

علاوه بر این، ۷۶ درصد از کسانی که دارای رمزارز هستند موافق هستند که ارزهای دیجیتال و بلاک چین آینده جهان هستند. این عقیده در میان رنگین پوستان و آمریکایی‌های جوان‌تر حتی بیشتر است.

;
دیدگاه خود را ارسال کنید

دیدگاه