قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و ارز

بر این اساس هر گرم طلای ۱۸ عیار به قیمت ۱ میلیون ۳۶۲ هزار ۷۰۷ تومان رسید. هر گرم طلای ۲۴ عیار ۱ میلیون و ۸۱۶ هزار ۹۴۲ تومان قیمت گذاری شد. همچنین هر اونس طلا در بازارهای جهانی ۱۷۶۶.۲۹ دلار به فروش می رسید. گفتنی است، قیمت مثقال طلا به ۵ میلیون و ۹۰۳ هزار تومان رسیده است. 

قیمت دلار امروز ۱۲ مرداد ماه

امروز کانون صرافان قیمت دلار را ٢۹ هزار و ۴۰۹ تومان برای خرید و ٢۹ هزار و ۷۲۹ تومان برای فروش قیمت گذاری کرده است. همچنین در صرافی ملی، قیمت دلار با قیمت ۲۷ هزار و ۶۴۲ تومان برای خرید و ۲۷ هزار و ۹۱۹ تومان برای فروش معامله می‌شود.

قیمت سکه امروز ۱۲ مرداد ماه

هم‌اکنون در بازار آزاد، قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، امروز ۱۲ مرداد ماه ۱۴۰۱به ۱۴ میلیون ۸۰۰ هزار تومان رسید. همچنین قیمت نیم سکه ۸ میلیون ۱۰۰  هزار تومان، ربع سکه ۵ میلیون ۱۰۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۳ میلیون ۱۰۰ هزار تومان است. قیمت سکه تمام نسبت به روز گذشته تغییری نداشته است اما نیم سکه، ریع سکه و سکه یک گرمی ۱۰۰ هزار تومان ارزان شدند.در صرافی ملی ۲۸ هزار و ۸۸۳ تومان برای فروش و ۲۸ هزار و ۵۹۶ تومان برای خرید اعلام شد. همچنین قیمت لیر امروز ۱۲ مرداد در بازار ارز تهران به هزار و ۷۶۰ تومان رسید. کانون صرافان قیمت پوند را ۳۶ هزار و ۳۸۸ تومان برای خرید و ۳۶ هزار و ۹۸۸ تومان برای فروش اعلام کرده است. قیمت پوند در بازار آزاد ارز تهران نیز ۳۸ هزار و ۸۰ تومان است. کانون صرافان قیمت درهم را ۸ هزار و ۱۸۵ تومان برای خرید و ۸ هزار و ۳۳۳ تومان برای فروش اعلام کرده است.

;
دیدگاه خود را ارسال کنید

دیدگاه