کاهش قیمت سکه در بازار

 

اقتصاد آنلاین - صبا نوبری؛ بعد از ظهر آخرین روز معاملاتی هفته قیمت اونس جهانی با نرخ ۱۸۱۹ دلار ثبت شده است. 

به این ترتیب سکه امامی تا این لحظه ۱۵ میلیون و ۱۰۰ هزارتومان قیمت خورده است. این سکه روز معاملاتی گذشته با قیمت ۱۵ میلیون و ۱۰۵ هزارتومان معامله می‌شد که کاهش قیمت اندکی را نشان می‌دهد.ربع سکه با قیمت ۵ میلیون و ۶۵۰ هزارتومان ثبت شده است که در مقایسه با قیمت روز گذشته معادل ۵ میلیون و ۷۳۰ هزار تومان، افزایش قیمت اندکی را داشته است. 

 
 

هر سکه گرمی نیز معادل ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان قیمت خورده که نسبت به نرخ آن در روز گذشته تغییری نداشته است.

حباب سکه چقدر است؟

به این ترتیب هر سکه امامی یک میلیون و ۵۰۰ هزارتومان، نیم سکه، یک میلیون و ۸۵۶ هزار تومان، ربع سکه، دو میلیون و ۲۵۰ هزار تومان و هر سکه یک گرمی، یک میلیون و ۵۲۵ هزار تومان حباب دارد.ربع سکه با قیمت ۵ میلیون و ۶۵۰ هزارتومان ثبت شده است که در مقایسه با قیمت روز گذشته معادل ۵ میلیون و ۷۳۰ هزار تومان، افزایش قیمت اندکی را داشته است. 

 
 

هر سکه گرمی نیز معادل ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان قیمت خورده که نسبت به نرخ آن در روز گذشته تغییری نداشته است.

حباب سکه چقدر است؟

به این ترتیب هر سکه امامی یک میلیون و ۵۰۰ هزارتومان، نیم سکه، یک میلیون و ۸۵۶ هزار تومان، ربع سکه، دو میلیون و ۲۵۰ هزار تومان و هر سکه یک گرمی، یک میلیون و ۵۲۵ هزار تومان حباب دارد.

همچنین نیم سکه در این ساعت از معاملات با قیمت ٨ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان معامله می‌شود که نسبت به قیمت روز معاملاتی گذشته، معادل ۸ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان افزایش اندکی را تجربه می‌کند. 

;
دیدگاه خود را ارسال کنید

دیدگاه