کاهش قیمت ۷۰۰ هزار تومانی سکه امامی

اقتصاد آنلاین - پانیذ رحیمی؛ صبح امروز، قیمت اونس جهانی با اندکی افزایش قیمت معادل ۱۸۳۳ دلار و ۳۲ سنت ثبت شده است.

بعد از ظهر امروز شاهد ادامه کاهش قیمت ها در بازار طلا و سکه بودیم. در چنین شرایطی با ادامه این روند نیزولی، بازگشت سکه امامی بهاین سکه روز معاملاتی گذشته با قیمت ۱۵ میلیون و ۷۹۵ هزار تومان معامله می‌شد که کاهش قیمتی نزدیک به ۷۰۰ هزار تومان را نشان می‌دهد.

 
 

همچنین نیم سکه در این ساعت از معاملات با قیمت ٨ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان معامله می‌شود که نسبت به قیمت روز معاملاتی گذشته، معادل ۸ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان کاهش  قیمتی نزدیک به ۲۰۰ هزار تومان را تجربه می‌کند.

ربع سکه با قیمت ۵ میلیون و ۷۳۰ هزارتومان ثبت شده است که در مقایسه با قیمت روز معاملاتی گذشته معادل ۵ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان، کاهش قیمتی نزدیک به ۱۷۰ هزار تومان داشته است.

هر سکه گرمی نیز معادل ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان قیمت خورده که در مقایسه با نرخ روز گذشته معادل ۳ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان، ۵۰ هزار تومان کاهش را ثبت کرده است.

حباب سکه چقدر است؟

به این ترتیب هر سکه امامی یک میلیون و ۴۱۷ هزارتومان، نیم سکه، یک میلیون و ۹۰۴ هزار تومان، ربع سکه، دو میلیون و ۳۰۴ هزار تومان و هر سکه یک گرمی، یک میلیون و ۵۱۳ هزار تومان حباب دارد. کانال قبلی دور از انتظار نیست.

به این ترتیب سکه امامی تا این لحظه  ١۵ میلیون و ۱۰۵ هزار تومان قیمت خورده است.

;
دیدگاه خود را ارسال کنید

دیدگاه