آخرین قیمت دلار در صرافی ها

اقتصاد آنلاین - پانیذ رحیکانون صرافان نیز دلار را ٢٧ هزار و ۶۱۵ تومان برای خرید و ۲۷ هزار و ۸۳۴ تومان برای فروش قیمت گذاری کرده است. این کانون روز گذشته، قیمت دلار را ۲۷ هزار و ۴۵۱ تومان برای خرید و ٢٧ هزار و ۷۵۰ تومان برای فروش اعلام کرده بود که در معاملات امروز افزایش قیمتی نزدیک به ۲۰۰ تومان را در قیمت خرید این اسکناس نشان می‌دهد.

یورو در صرافی‌ها ۲۸ هزار و ۶۸۵ تومان برای خرید و ۲۹ هزار و ۹ تومان برای فروش قیمت خورده است. آخرین قیمت روز گذشته یورو در صرافی‌ها ۲۸ هزار و ۸۸۶ تومان برای خرید و ٢٩ هزار و ۱۸۳ تومان برای فروش بود که کاهش قیمتی در حدود ۲۰۰ تومان را در قیمت خرید آن نشان می‌دهد.می؛ قیمت دلار که صبح امروز روند افزایشی شدیدی را در پیش گرفته بود، در ادامه معاملات و تا لحظه نگارش این گزارش با ۲۰۰ تومان افزایش نسبت به دیروز و ۱۱۰ تومان افزایش نسبت به صبح به ثبت رسیده است.همچنین در صرافی ملی، دلار با قیمت ۲۷ هزار و ۱۱۹ تومان برای فروش و ۲۶ هزار و ۸۴۹ تومان برای خرید معامله می‌شود. روز معاملاتی گذشته، دلار در این صرافی ۲۷ هزار و ۷ تومان برای فروش و ۲۶ هزار و ۷۳۸ تومان برای خرید قیمت خورده بود که افزایش قیمتی نزدیک به ۱۱۰ تومان را در قیمت خرید آن نشان می‌دهد.

 
 

یورو نیز در این صرافی، ۲۸ هزار و ۵۰۶ تومان برای فروش و ۲۸ هزار و ۲۲۳ تومان برای خرید قیمت خورده است که نسبت به قیمت آن در روز معاملاتی گذشته، معادل ۲۸ هزار و ۴۲۳ برای فروش و ۲۸ هزار و ۱۴۰ برای خرید افزایش قیمتی نزدیک به ۸۰ تومان را تجربه می‌کند.

;
دیدگاه خود را ارسال کنید

دیدگاه