کاهش قیمت سکه در بازار

اقتصاد آنلاین - پانیذ رحیمی؛ قیمت اونس جهانی در این لحظه از معاملات با اندکی کاهش معادل ۱۸۵۸ دلار و ۶۸ سنت ثبت شده است. از سوی دیگر نیز نرخ دلار در صرافی ها با افزایش روبرو است. بازار طلا و سکه  به دنبال نوسانات کاهشی بازار جهانی، کاهش قیمت انواع سکه را تجربه می‌کند. به این ترتیب سکه امامی و نیم سکه به ترتیب با ۳۷۵ و ۲۵۰ هزار تومان کاهش به ثبت رسیدند.به این ترتیب سکه امامی تا این لحظه  ۱۶ میلیون و ۲۵ هزارتومان قیمت خورده است. این سکه روز معاملاتی گذشته با قیمت ۱۶ میلیون و ۴۰۰ هزارتومان معامله می‌شد که کاهش قیمتی نزدیک به ۳۷۵ هزار تومان را نشان می‌دهد.

همچنین نیم سکه در این ساعت از معاملات با قیمت ۹ میلیون و ۵۰ هزار تومان معامله می‌شود که نسبت به قیمت روز معاملاتی گذشته، معادل ۹ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان کاهش  قیمتی نزدیک به ۲۵۰ هزار تومان را تجربه می‌کند.ربع سکه با قیمت ۶ میلیون و ۱۰۰ هزارتومان ثبت شده است که در مقایسه با قیمت روز معاملاتی گذشته معادل ۶ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان، کاهش قیمتی نزدیک به ۲۰۰ هزار تومان داشته است.

 
 

هر سکه گرمی نیز معادل ۳ میلیون و ۲۷۰ هزار تومان قیمت خورده که در مقایسه با نرخ روز گذشته معادل ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان، ۳۰ هزار تومان کاهش را نشان می‌دهد. 

حباب سکه چقدر است؟

به این ترتیب هر سکه امامی یک میلیون و ۷۱۸ هزارتومان، نیم سکه، یک میلیون و ۸۹۵ هزار تومان، ربع سکه، دو میلیون و ۵۱۹ هزار تومان و هر سکه یک گرمی، یک میلیون و ۵۰۶ هزار تومان حباب دارد.

;
دیدگاه خود را ارسال کنید

دیدگاه