آخرین قیمت طلا و سکه در بازار

اقتصاد آنلاین - پانیذ رحیمی؛ بعدازظهر اولین روز معاملاتی هفته قیمت انواع سکه با روندی صعودی همراه بود به طوریکه قیمت سکه امامی، نیم سکه، ربع سکه و سکه گرمی به ترتیب با ۶٠٠ هزار تومان، ۵٠٠ هزار تومان، ۴۶٠ هزار تومان و ٢٠٠ هزار تومان افزایش یافت.
به این ترتیب سکه امامی تا این لحظه  ١۵ میلیون و ۵۶٨ هزارتومان قیمت خورده است. این سکه روز معاملاتی گذشته با قیمت ۱۴ میلیون و ٩٣٨ هزارتومان معامله می‌شد که افزایش قیمتی نزدیک به ۶٠٠ هزار تومان را نشان می‌دهد. 
همچنین نیم سکه در این ساعت از معاملات با قیمت ٨ میلیون و ٩٨٠ هزار تومان معامله می‌شود که نسبت به قیمت روز معاملاتی گذشته، معادل ۸ میلیون و ۵٢۵ هزار تومان افزایش  قیمتی نزدیک به ۵٠٠ هزار تومان را تجربه می‌کند.
ربع سکه با قیمت ۵ میلیون و ٩٨٠ هزارتومان ثبت شده است که در مقایسه با قیمت روز معاملاتی گذشته معادل ۵ میلیون و ۵٢٣ هزار تومان، افزایش قیمتی نزدیک به ۴۶٠ هزار تومان داشته است.
هر سکه گرمی نیز معادل ۳ میلیون و ٢۵٠ هزار تومان قیمت خورده که نسبت به نرخ آن در روز معاملاتی گذشته معادل ۳ میلیون و ۵٠ هزار تومان افزایش قیمتی نزدیک به ٢٠٠ هزار تومان داشته است.

حباب سکه چقدر است؟

به این ترتیب هر سکه امامی یک. میلیون و ٣٩۴ هزارتومان، نیم سکه، یک میلیون و ٨٩٧ هزار تومان، ربع سکه، دو میلیون و ۴٣٧ هزار تومان و هر سکه یک گرمی، یک میلیون و ۵٠۵ هزار تومان حباب دارد.

;
دیدگاه خود را ارسال کنید

دیدگاه