کاهش ۴۰۰ هزار تومانی حباب سکه امامی

اقتصاد آنلاین - پانیذ رحیمی؛ بعد از ظهر امروز، قیمت اونس جهانی با نرخ ۱۸۴۴ دلار و ۳۳ سنت ثبت شده است. در حالیکه بازار طلا و سکه صبح امروز به تاثیر از کاهش قیمت ها در بازار آزاد ارز کاهش قیمت را تجربه می‌کرد، اما افزایش امروز تا این لحظه از معاملات بر بازار طلا و سکه تاثیری نگذاشبه این ترتیب سکه امامی تا این لحظه  ۱۴ میلیون و ۸۳۷ هزارتومان قیمت خورده است. این سکه روز معاملاتی گذشته با قیمت ۱۵ میلیون و ۴۰ هزارتومان معامله می‌شد که کاهش قیمتی نزدیک به ۱۰۰ هزار تومان را نشان می‌دهد. 

همچنین نیم سکه در این ساعت از معاملات با قیمت ٨ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان معامله می‌شود که نسبت به قیمت روز معاملاتی گذشته، معادل ۸ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان کاهش ۵۰ هزار تومانی را تجربه می‌کند.  ته است. در شرایطی موجود قیمت انواع سکه کاهش یافته، به طوریکه قیمت سکه امامی، نیم سکه و ربع سکه به ترتیب با ۱۰۰، ۵۰ و ۹۰ هزار تومان کاهش همراه بوده. این در حالی است که سکه گرمی از ابتدای روز ۵۰ هزار تومان افزایش داشته است. ربع سکه با قیمت ۵ میلیون و ۵۰۰ هزارتومان ثبت شده است که در مقایسه با قیمت روز گذشته معادل ۵ میلیون و ۵۹۰ هزار تومان، کاهش قیمتی نزدیک به ۹۰ هزار تومان داشته است.

 
 

هر سکه گرمی نیز معادل ۳ میلیون و ۵۰ دهزار تومان ثبت شده که نسبت به قیمت آن در آخرین روز معاملاتی هفته گذشته برابر با ۳ میلیون تومان، ۵۰ هزار تومان افزایش قیمت را ثبت کرده است.

حباب سکه چقدر است؟

به این ترتیب هر سکه امامی یک میلیون و ۵۷ هزارتومان، نیم سکه، یک میلیون و ۶۰۵ هزار تومان، ربع سکه، دو میلیون و ۵۰ هزار تومان و هر سکه یک گرمی، یک میلیون و ۳۵۱ هزار تومان حباب دارد. این در حالی است که حباب سکه امامی در لحظات آغازین معاملات امروز یک میلیون و ۴۲۲ هزار تومان بود اما در ادامه معاملات این حباب کاهش یافت و حتی به کمتر از یک میلیون تومان هم رسید.

;
دیدگاه خود را ارسال کنید

دیدگاه