ادامه کاهش قیمت ها در بازار طلا و سکه

اقتصاد آنلاین - پانیذ رحیمی؛ بعدبه این ترتیب سکه امامی تا این لحظه  ۱۵ میلیون و ۴۰ هزارتومان قیمت خورده است. این سکه روز معاملاتی گذشته با قیمت ۱۵ میلیون و ۳۰۲ هزارتومان معامله می‌شد که کاهش قیمتی نزدیک به ۲۶۰ هزار تومان را نشان می‌دهد. 

همچنین نیم سکه در این ساعت از معاملات با قیمت ٨ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان معامله می‌شود که نسبت به قیمت روز معاملاتی گذشته، تغییری قیمتی نداشته است.  از ظهر امروز، قیمت اونس جهانی با نرخ ۱۸۵۳ دلار و ۹۷ سنت ثبت شده است. بازار طلا و سکه به دنبال کاهش قیمت ۴۰۰ تومانی دلار در بازار آزاد به نسبت روزهای گذشته، کاهش قیمت انواع سکه را تجربه می‌ کند.  ربع سکه با قیمت ۵ میلیون و ۵۹۰ هزارتومان ثبت شده است که در مقایسه با قیمت روز پنجشنبه هفته گذشته معادل ۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان، کاهش قیمت اندکی به همراه داشته است.

 
 

هر سکه گرمی نیز معادل ۳ میلیون تومان ثبت شده که نسبت به قیمت آن در آخرین روز معاملاتی هفته گذشته برابر با ۳ میلیون و ۵۰ هزار تومان، ۵۰ هزار تومان کاهش قیمت را ثبت کرده است. 

حباب سکه چقدر است؟

به این ترتیب هر سکه امامی یک میلیون و ۴۴۸ هزارتومان، نیم سکه، یک میلیون و ۷۴۶ هزار تومان، ربع سکه، دو میلیون و ۱۸۶ هزار تومان و هر سکه یک گرمی، یک میلیون و ۳۲۳ هزار تومان حباب دارد.

;
دیدگاه خود را ارسال کنید

دیدگاه