قیمت انواع سکه افزایش یافت

اقتصاد آنلاین - پانیذ رحیمی؛ امروز در حالیکه بازار اونس جهانی تعطیل است و در آخرین لحظات با نرخ ١٨۵٣ دلار و ٩٩ ثبت شده، بازار طلا تحت تاثیر نوسانات بازار ارز، افزایش قیمت سکه را تجربه می‌کند. به‌طوریکه قیمت سکه امامی، نیم سکه و ربع سکه  به ترتیب ۱۵۰، ۷۰ و ۲۰ هزار تومان کاهش یافته است.

 

به این ترتیب سکه امامی تا این لحظه  ١۴ میلیون و ۸۵۱ هزارتومان قیمت خورده است. این سکه روز معاملاتی گذشته با قیمت ١۴ میلیون و ۷۰۲ هزارتومان معامله می‌شد که افزایش قیمتی در حدود ۱۵۰ هزار تومان را نشان می‌دهد. 

همچنین نیم سکه در این ساعت از معاملات با قیمت ٨ میلیون و ۱۴۵ هزار تومان معامله می‌شود و نسبت به قیمت روز معاملاتی گذشته معادل ۸ میلیون و ۱۱۵ هزار تومان افزایش قیمتی نزدیک به ۷۰ هزار تومان داشته است. 

 

ربع سکه با قیمت ۵ میلیون و ۱۷۲ هزارتومان ثبت شده است که در مقایسه با قیمت آن در روز معاملاتی گذشته معادل ۵ میلیون و ۱۵۲ هزار تومان، نزدیک به ۲۰ هزار تومان افزایش قیمت را نشان می‌دهد.   هر سکه گرمی نیز معادل ۲ میلیون و ۹۵۲ هزار تومان ثبت شده‌است که تا این لحظه از معاملات، تغییر قیمتی را نسبت به روز گذشته تجربه نکرده‌. 

حباب سکه چقدر است؟

به این ترتیب هر سکه امامی یک میلیون و ۴۹۴ هزارتومان، نیم سکه، یک میلیون و ۴۷۰ هزار تومان، ربع سکه، یک میلیون و ۸۳۲ هزار تومان و هر سکه یک گرمی، یک میلیون و ۳۰۹ هزار تومان حباب دارد.

;
دیدگاه خود را ارسال کنید

دیدگاه