آخرین قیمت دلار در صرافی ها

اقتصاد آنلاین - پانیذ رحیمی؛ قیمت این اسکناس صبح امروز را با افزایش ۵۰ تومانی در صرافی‌ها نسبت به روز گذشته و با قیمت ۲۵ هزار و ۶۸۳ تومان آغاز کرد و در ادامه معاملات با اندکی افزایش به ۲۵ هزار و ۶۹۴ تومان رسید.

 

کانون صرافان نیز دلار را ۲۵ هزار و ۶۹۴ تومان برای خرید و ۲۵ هزار و ۹۷۱ تومان برای فروش قیمت گذاری کرده است. این کانون روز گذشته، قیمت دلار را ۲۵ هزار و ۶۲۹ تومان برای خرید و ۲۵ هزار و ۹۱۸ تومان برای فروش اعلام کرده بود که در معاملات امروز افزایش قیمتی در حدود ۷۰ تومان را در قیمت خرید این اسکناس نشان می‌دهد.

یورو در صرافی‌ها ۲۷ هزار و ۹۷۴ تومان برای خرید و ۲۸ هزار و ۲۴۸ تومان برای فروش قیمت خورده است. آخرین قیمت روز معاملاتی گذشته یورو در صرافی‌ها ٢٧ هزار و ۹۵۸ تومان برای خرید و ۲۸هزار و ۲۴۸ تومان برای فروش قیمت خورده بود که افزایش قیمتی در حدود ۱۵ تومان را در قیمت خرید آن نشان می‌دهد.

 

همچنین در صرافی ملی، دلار با قیمت ۲۵ هزار و ۸۶۳ تومان برای فروش و ٢۵ هزار و ۶۰۶ تومان برای خرید معامله می‌شود. روز گذشته، دلار در این صرافی ۲۵ هزار و ۸۰۷ تومان برای فروش و ٢۵ هزار و ۵۵۰ تومان برای خرید قیمت خورده بود که افزایش قیمتی نزدیک به ۶۰ تومان را در قیمت خرید آن نشان می‌دهد.

;
دیدگاه خود را ارسال کنید

دیدگاه