کاهش ۷۰ هزار تومانی قیمت سکه امامی

 

اقتصاد آنلاین - پانیذ رحیمی؛ در شرایطی که بازار اونس جهانی در دومین روز معاملاتی خود با افزایش اندک قیمت، معادل ۱۸۵۹ دلار و ۳۵ سنت ثبت شده، قیمت دلار در بازار آزاد نوساناتی را تجربه می‌کند، قیمت سکه امامی با ۷۰ هزار تومان کاهش همراه بوده است. 

 

به این ترتیب سکه امامی تا این لحظه با قیمت  ١۴ میلیون  و ۳۹۴ هزارتومان قیمت خورده است. این سکه روز گذشته با قیمت ١۴ میلیون و ۴۵۶ هزارتومان معامله می‌شد که کاهش قیمتی در حدود ۷۰ هزار تومان را نشان می‌دهد. 

همچنین نیم سکه در این ساعت از معاملات با قیمت ۷ میلیون و ۹۹۵ هزارتومان معامله می‌شود که نسبت به روز معاملاتی گذشته معادل ٧ میلیون و ۹۸۵ هزار تومان افزایش قیمتی نزدیک به ۱۰ هزار تومان داشته است. 

 

ربع سکه نیز ۵ میلیون و ۲۰ هزارتومان قیمت خورده است که نسبت به قیمت روز معاملاتی گذشته معادل ۴ میلیون و ۹۴۵ تومان، افزایش قیمتی نزدیک به ۷۰ هزار تومان داشته است.هر سکه یک گرمی نیز با قیمت ۲ میلیون و ۸۵۲ هزارتومان و با ۲ هزار تومان اختلاف نسبت به نرخ روز معاملاتی گذشته معادل ۲ میلیون و ۸۵۰ تومان با ثبت شده است. 

حباب سکه چقدر است؟

به این ترتیب هر سکه امامی یک میلیون و ۱۳۴ هزارتومان، نیم سکه، یک میلیون و ۳۶۲ هزارتومان، ربع سکه، یک میلیون و ۶۸۱ هزار تومان و هر سکه یک گرمی، یک میلیون و ۲۱۷ هزار تومان حباب دارد.

;
دیدگاه خود را ارسال کنید

دیدگاه