ثبات نسبی قیمت دلار در صرافی ها

اقتصاد آنلاین - پانیذ رحیمی؛ قیمت دلار که طی هفته گذشته ثبات نسبی را در صرافی‌ها تجربه کرد، بعدازظهر اولین روز معاملاتی هفته را با اندکی کاهش و با نرخ ٢۵ هزار و ۴٧١ تومان ثبت تجربه کرد. 

 

کانون صرافان نیز دلار را ۲۵هزار و ۴٧١ تومان برای خرید و ۲۵هزار و ٧٣١ تومان برای فروش قیمت گذاری کرده است. این کانون روز پنجشنبه گذشته، قیمت دلار را ۲۵ هزار و ۴٨٩ تومان برای خرید و ۲۵ هزار و ٧٣۴ تومان برای فروش اعلام کرده بود که در معاملات امروز کاهش قیمتی در حدود ٢٠ تومان را در قیمت خرید این اسکناس نشان می‌دهد. 

یورو در صرافی‌ها ٢٧ هزار و ٩٧۴ تومان برای خرید و ۲۸هزار و ٢۶١ تومان برای فروش قیمت خورده است. آخرین قیمت روز معاملاتی گذشته یورو در صرافی‌ها ٢٧ هزار و ٩١٩ تومان برای خرید و ۲۸هزار و ٢٠١ تومان برای فروش قیمت خورده بود که افزایش قیمتی نزدیک به ۶٠ تومان را در قیمت خرید آن نشان می‌دهد.

 

همچنین در صرافی ملی، دلار با قیمت ۲۵ هزار و ۶٢٧ تومان برای فروش و ٢۵هزار و ٣٨٢ تومان برای خرید معامله می‌شود. روز معاملاتی گذشته، دلار در این صرافی ۲۵ هزار و ۶۴١ تومان برای فروش و ٢۵ هزار و ٣٨۵ تومان برای خرید قیمت خورده بود که کاهش قیمت اندکی را نشان می‌دهد. 

 
 

یورو نیز در این صرافی، ۲۸هزار و ١٨٠ تومان برای فروش و ۲۷ هزار و ٨٩٩ تومان برای خرید قیمت خورده است که نسبت به قیمت آن در روز پنجشنبه هفته‌ گذشته، معادل ۲۸ هزار و ١١٨ برای فروش و ۲۷ هزار و ٨٣٩ برای خرید افزایش قیمتی نزدیک به ۶٠ تومان داشته است.

;
دیدگاه خود را ارسال کنید

دیدگاه