کاهش ۳۲۰ هزار تومانی قیمت سکه امامی

 

اقتصاد آنلاین- پانیذ رحیمی؛ در شرایطی که قیمت اونس جهانی با کاهش ۲۵ دلاری قیمت، معادل ۱۸۰۹ دلار و ۴۰ سنت ثبت شده است‌ و از سوی دیگر قیمت دلار در بازار آزاد کاهش یافته، بازار طلا و سکه به‌دنبال شرایط موجود افت قیمت انواع سکه را تجربه می‌کند؛ به‌گونه‌ای که قیمت سکه امامی با ۳۲۰ هزار تومان کاهش یافته است.

 

به این ترتیب سکه امامی در این ساعت از معاملات، ۱۳میلیون و ۹۵۷ هزارتومان قیمت خورده است. این سکه روز گذشته با قیمت ١۴ میلیون و ۲۷۶ هزارتومان معامله می‌شد که کاهش قیمتی در حدود ۳۲۰ هزار تومان را نشان می‌دهد.

نیم سکه نیز با قیمت ۷ میلیون و ۸۴۵ هزارتومان معامله می‌شود. آخرین قیمت معاملاتی نیم سکه در روز گذشته، ۷میلیون و ۸۸۰ هزارتومان بود که کاهشی نزدیک به ۴۰ هزار تومان روبرو بوده است.

 

همچنین ربع سکه ۴ میلیون و ۸۵۲ هزارتومان قیمت خورده است که نسبت به قیمت روز معاملاتی گذشته معادل ۴ میلیون و ۸۷۲ تومان، کاهش قیمتی نزدیک به ۲۰ هزار تومان داشته است.

 
 

هر سکه یک گرمی نیز با قیمت ۲ میلیون و ۷۹۵ هزارتومان معامله می‌شود که نسبت به قیمت آن در روز گذشته معادل ٢ میلیون و ۸۰۲ هزار تومان کاهش قیمت اندکی داشته است.

حباب سکه چقدر است؟

به این ترتیب هر سکه امامی یک میلیون و ۱۲۶ هزارتومان، نیم سکه،  یک میلیون و ۴۲۹ هزارتومان، ربع سکه، یک میلیون و ۶۴۲ هزار تومان و هر سکه یک گرمی، یک میلیون و ۲۱۳ هزار تومان حباب دارد.

;
دیدگاه خود را ارسال کنید

دیدگاه