قیمت سکه کاهش یافت

 

اقتصاد آنلاین – پانیذ رحیمی؛ در شرایطی که بازار جهانی تعطیل است و آخرین قیمت اونس جهانی با اندکی کاهش معادل ١٨٨٣ دلار و ۴٠ سنت ثبت شده، از سوی دیگر نیز  قیمت دلار در نیمه کانال ٢٨ هزار تومان در نوسان است؛ بنابراین شاهد نوسانات کاهشی در بازار طلا و سکه هستیم، به‌گونه‌ای که با کاهش حدود ۵۰ هزار تومانی قیمت نیم سکه و همچنین کاهش ۶۰ هزار تومانی سکه گرمی روبرو هستیم.

 

به این ترتیب سکه امامی در این ساعت از معاملات، ۱۳میلیون و ۳۴۷ هزارتومان قیمت خورده است. این سکه روز پنجشنبه با قیمت ۱۳میلیون و ۳۶۱ هزارتومان معامله می‌شد که کاهش قیمتی در حدود ۱۵ هزار تومان را نشان می‌دهد.

نیم سکه نیز با قیمت ۷میلیون و ۳۴۵ هزارتومان معامله می‌شود. آخرین قیمت معاملاتی نیم سکه در روز پنجشنبه هفته گذشته، ۷میلیون و ۳۹۰ هزارتومان بود که با کاهشی نزدیک به ۵۰ هزار تومان قیمت روبرو بوده است. 

 

همچنین ربع سکه ۴ میلیون و ۳۵۲ هزارتومان قیمت خورده است که نسبت به قیمت روز معاملاتی گذشته معادل ۴ میلیون و ۳۷۰ هزار تومان، کاهش قیمت ۲۰ هزار تومانی داشته است.

 
 

هر سکه یک گرمی نیز با قیمت ۲میلیون و ۶۵۲ هزارتومان معامله می‌شود که نسبت به قیمت آن در روز گذشته معادل ۲ میلیون و ۷۱۰ هزار تومان کاهش قیمتی در حدود ۶۰ هزار تومان داشته است.

حباب سکه چقدر است؟

به این ترتیب هر سکه امامی ۷۲۹ هزارتومان، نیم سکه، یک میلیون و ۳۴ هزارتومان، ربع سکه، یک میلیون ۱۹۲ هزار تومان و هر سکه یک گرمی، یک. میلیون و ۹۵ هزار تومان حباب دارد.

;
دیدگاه خود را ارسال کنید

دیدگاه