رفت و برگشت دلار میان کانال ۲۷ و ۲۸ هزار تومانی

اقتصاد آنلاین - پانیذ رحیمی؛ دلار روز گذشته در حالیکه نوسانات کاهشی و افزایشی را تجربه می‌کرد، معاملات را با قیمت ٢٧ هزار و ۸۵۰ تومان به پایان رساند. قیمت این اسکناس صبح امروز را بدون تغییر نسبت به روز گذشته آغاز کرد اما در ادامه معاملات با نوسانات افزایشی روبرو بود و مجددا وارد کانال ۲۸ هز ار تومان شد. تا این لحظه قیمت این اسکناس میان کانال‌  ۲۷ و ۲۸ هزار تومان در رفت و آمد است و در این ساعت از معاملات با نرخ ۲۷ هزار و ۹۵۰ تومان معامله می‌شود.

 

کانون صرافان نیز دلار را ٢۵ هزار و ۱۶۵ تومان برای خرید و ۲۵هزار و ۴۲۵ تومان برای فروش قیمت‌گذاری کرده است. این کانون در روز گذشته، قیمت دلار را ۲۵ هزار و ۱۸۴ تومان برای خرید و ۲۵ هزار و ۴۶۴ تومان برای فروش اعلام کرده بود که در معاملات امروز کاهشی در حدود ۲۰ تومان را ثبت کرده است.

یورو نیز در صرافی‌ها ۲۸ هزار و ۴۶۲ تومان برای خرید و ۲۸ هزار و ۷۷۷ تومان برای فروش ثبت شده است که به نسبت نرخ روز گذشته که در صرافی‌ها ۲۸ هزار و ۴۹۲ تومان برای خرید و ۲۸هزار و ۸۲۰ تومان برای فروش قیمت خورده بود که در معاملات امروز کاهش قیمتی در حدود ۳۰ تومان را نشان می‌دهد.

 

همچنین در صرافی ملی، دلار با قیمت ۲۵ هزار و ۳۳۵ تومان برای فروش و ٢۵هزار و ۸۳ تومان برای خرید معامله می‌شود. روز گذشته  دلار در این صرافی ۲۵ هزار و ۳۶۷ تومان برای فروش و ۲۵ هزار و ۱۱۵ تومان برای خرید قیمت خورده بود که کاهشی در حدود ۳۰ تومان را نشان می‌دهد.

;
دیدگاه خود را ارسال کنید

دیدگاه