وزارت نفت و هواپیمایی سعودی از خاک عراق هک شدند

 

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، صفحات و کانال های خبری نزدیک به گروه های مقاومت عراقی در شبکه های اجتماعی خبر می دهند که این عملیات با نام «شهید ابو فاضل طومر» در ساعت ۲۱:۰۰ روز شنبه به وقت محلی، وزارت نفت و هیأت هواپیمایی عربستان سعودی را هدف گرفته است.

 

این شبکه ها اعلام کردند: «خواسته ما واضح است؛ ما سیستم داخلی مراکز نفتی عربستان سعودی را به خاطر احترام ماه مبارک رمضان تعطیل نکردیم (اشاره به تعطیلی خدمات الکترونیکی و نه بیشتر) اما می‌گوییم جنگ بیهوده علیه یمن و چاپ کتاب‌های تکفیری تروریستی و صادرات آن به جهان را متوقف کنید...»

ابوفاضل طومر که این عملیات سایبری به نام او انجام شده است، شهیدی یمنی و فرمانده ای معروف به فداکاری های بی بدیل در جبهه دفاع یمن در برابر تجاوزگری ائتلاف سعودی است که در نهم فوریه سال ۲۰۲۱ میلادی به شهادت رسید.

 

پیش‌تر در ۳۱ فروردین ماه، منابع خبری عراق گزارش دادند: حمله سایبری گسترده به وب‌سایت‌ها و سرورهای رژیم صهیونیستی برای دومین روز متوالی از خاک عراق باعث توقف سایت فرودگاه بن گوریون در تل آویو شد.قبل از آن، در حمله گسترده بامداد چهارشنبه گذشته نیز هکرهای عراقی به پایگاه‌ها و رسانه‌های رژیم صهیونیستی، این پایگاه‌ها از جمله شبکه تلویزیونی رسمی اسرائیل (شبکه ۹) را از دسترس خارج کردند.

بامداد چهارشنبه گذشته، گروه های مقاومت عراقی در شبکه های اجتماعی اعلام کردند که این حملات گسترده را هکرها به پایگاه های اینترنتی رژیم صهیونیستی و تعدادی از پایگاه های رسمی اسرائیلی آغاز کردند.

منابع اسرائیلی نیز اذعان کردند که حملات گسترده به پایگاه های اینترنتی رسمی و رسانه ای این رژیم در مقیاسی بی سابقه رخ داد. شبکه ۹ تلویزیون رژیم صهیونیستی، شبکه ۱۱ اسرائیل و شبکه «کن» سه پایگاه رسانه ای مهم اسرائیلی است که از دسترس خارج شده بود.

گفته می شود گروه هکری عراقی به نام «فریق الطاهره» آن عملیات وسیع را انجام داد.

;
دیدگاه خود را ارسال کنید

دیدگاه