عقب گرد دلار به کانال ۲۷ هزار تومان سکه را ارزان کرد

 

اقتصاد آنلاین – پانیذ رحیمی؛ در شرایطی که  قیمت اونس جهانی با روندی افزایشی نسبت به روز گذشته معادل ۱۹۷۶ دلار و ۶۸ سنت ثبت شده، اما بازار طلا و سکه به پیروی از کاهش قیمت دلار در بازار آزاد که باروندی کاهشی و بازگشت به کانال ۲۷ هزار تومان، معادل ۲۷ هزار و ۸۰۰ معامله می‌شود با کاهش قیمت روبرو بوده است.

 

به این ترتیب سکه امامی در این ساعت از معاملات، ۱۳میلیون و ۱۳۹ هزارتومان قیمت خورده است. این سکه روز گذشته با قیمت ۱۳میلیون و ۱۸۳ هزارتومان معامله می‌شد که کاهش قیمتی در حدود  ۵۰ هزار تومان را نشان می‌دهد.

 نیم سکه نیز با قیمت ۷میلیون و ۳۷۵ هزارتومان معامله می‌شود. آخرین قیمت معاملاتی نیم سکه در روز گذشته، ۷میلیون و ۴۴۵ هزارتومان بود که با کاهشی حدود ۷۰ هزار تومان روبرو بوده است

 

همچنین ربع سکه ۴میلیون و ۳۰۲ هزارتومان قیمت خورده است که نسبت به قیمت روز گذشته معادل ۴ میلیون و ۳۱۰ هزار تومان، کاهش قیمت اندکی داشته است.

 
 

هر سکه یک گرمی نیز با قیمت ۲میلیون و ۵۸۲ هزارتومان معامله می‌شود که نسبت به قیمت آن در روز گذشته معادل ۲ میلیون و ۶۰۲ هزار تومان کاهش قیمت اندکی داشته است.

حباب سکه چقدر است؟

حباب سکه به نسبت روز گذشته کاهش یافنه است، به این ترتیب هر سکه امامی ۱۶۹ هزارتومان، نیم سکه، ۸۹۴ هزارتومان، ربع سکه، یک میلیون ۵۹ هزار تومان و هر سکه یک گرمی، ۹۸۴ هزارتومان حباب دارد.

;
دیدگاه خود را ارسال کنید

دیدگاه