دلار به کانال ۲۸هزارتومان نزدیک شد

اقتصاد آنلاین – پانیذ رحیمی؛ دلار آزاد که طی هفته گذشته نوسانات شدیدی را در کانال ٢٧ هزارتومان تجربه کرد، صبح امروز با روندی افزایشی با قیمت ٢٧ هزار و ٧۵٠ تومان خرید و فروش شد اما در ادامه معاملات کاهش قیمت را تجربه کرد اما این شرایط ادامه نیافت و این اسکناس مجددا روند افزایشی ملایمی در پیش گرفت به‌گونه‌ای که تا لحظه نگارش این گزارش با اندکی اختلاف به قیمت ٢٧ هزار و ٨٠٠ تومان معامله می‌شود. 

 

کانون صرافان نیز دلار را ۲۵هزار و ١٢٢ تومان برای خرید و ۲۵هزار و ٣٨٢ تومان برای فروش قیمت گذاری کرده است. این کانون روز پنجشنبه، قیمت دلار را ۲۵ هزار و ٩٨ تومان برای خرید و ۲۵ هزار و ٣۶۴ تومان برای فروش اعلام کرده بود که در معاملات امروز افزایش اندکی  را نشان می‌دهد.

یورو نیز در صرافی‌ها ۲۸ هزار و ۴٢٩ تومان برای خرید و ۲۸هزار و ٧٢۶ تومان برای فروش قیمت خورده است. آخرین روز معاملاتی هفته گذشته یورو در صرافی‌ها ۲۸ هزار و ٣٧٩ تومان برای خرید و ۲۸هزار و ۶٨٣ تومان برای فروش قیمت خورده بود که افزایش اندکی را در قیمت خرید این اسکناس نشان می‌دهد. 

 

همچنین در صرافی ملی، دلار با قیمت ۲۵ هزار و ٢٨٧ تومان برای فروش و ۲۵هزار و ٣۶ تومان برای خرید معامله می‌شود. روز معاملاتی گذشته دلار در این صرافی ۲۵ هزار و ٢٧٩ تومان برای فروش و ۲۵ هزار و ٢٨ تومان برای خرید قیمت خورده بود که با اندکی افزایش قیمت روبرو بوده است. 

 
 

یورو نیز در این صرافی،  ۲۸هزار و ۶٩٢ تومان برای فروش و ۲۸ هزار و ۴٠٧ تومان برای خرید قیمت خورده است که نسبت به قیمت آخرین روز معاملاتی هفته گذشته تغییری به همراه نداشته است.

;
دیدگاه خود را ارسال کنید

دیدگاه