پیشروی آرام دلار در کانال ۲۷هزارتومان

اقتصاد آنلاین – پانیذ رحیمی؛ دلار آزاد بعد از ظهر امروز با حدود ۲۸۰ تومان افزایش قیمت، همچنان در کانال ۲۷هزارتومان ماند و در این ساعت از معاملات با قیمت ۲۷هزار و ۲۰۰ تومان معامله می‌شود. از ابتدای هفته قیمت این اسکناس با نوسانات اندکی که تجربه کرد میان کانال ۲۶ و ۲۷هزارتومان در رفت و آمد بوده است.

 

دلار آزاد پس از نوساناتی که از ابتدای هفته در کانال ۲۶ و ۲۷هزار تومان تجربه کرد، روند افزایشی ملایمی را تجربه می‌کند و  در این لحظه با قیمت ۲۷هزار و ۲۰۰ تومان معامله می‌شود که نسبت به آخرین قیمت روز گذشته که معادل ۲۶ هزار و ۹۲۰ تومان بود، حدود ۲۳۰ تومان افزایش قیمت داشته است. 

کانون صرافان نیز دلار را ۲۵هزار و ۸۷ تومان برای خرید و ۲۵هزار و ۳۵۴ تومان برای فروش قیمت گذاری کرده است. کانون صرافان روز گذشته قیمت دلار را ۲۵ هزار و ۲۰۰ تومان برای خرید و ۲۵ هزار و ۴۰۰ تومان برای فروش اعلام کرده بود که در معاملات امروز کاهش حدود ۱۱۰تومانی را نشان می‌دهد. 

 

یورو نیز در صرافی‌ها ۲۸ هزار و ۳۲۰ تومان برای خرید و ۲۸هزار و ۶۴۱ تومان برای فروش قیمت خورده است. روز گذشته یورو در صرافی‌ها ۲۸ هزار و ۴۱۰ تومان برای خرید و ۲۸هزار و ۷۰۰ تومان برای فروش قیمت خورده بود که کاهش حدود ۱۰۰تومانی را در قیمت این اسکناس نشان می‌دهد.

 
 

 همچنین در صرافی ملی، دلار با قیمت ۲۵ هزار و ۳۱۱ تومان برای فروش و ۲۵هزار و ۵۹ تومان برای خرید معامله می‌شود. روز گذشته دلار در این صرافی ۲۵ هزار و ۲۳۶ تومان برای فروش و ۲۴ هزار و ۹۸۵ تومان برای خرید قیمت خورده بود که حدود ۵۰تومان افزایش داشته است.

یورو نیز در این صرافی،  ۲۸هزار و ۵۴۲ تومان برای فروش و ۲۸ هزار و ۲۵۸ تومان برای خرید قیمت خورده است. روز گذشته یورو در تابلوی این صرافی با قیمت ۲۸ هزار و ۵۲۷ تومان برای فروش و ۲۸ هزار و ۲۴۴ تومان برای خرید نمایان شده بود که کاهش قیمت اندکی را نشان می‌دهد.

;
دیدگاه خود را ارسال کنید

دیدگاه