پیش بینی قیمت طلا و سکه برای ۸ اسفند/ اونس پیروز خواهد شد یا دلار؟

اقتصادآنلاین _ صبا نوبری؛ بازار طلا و سکه که در اواخر هفته گذشته به دنبال رشد شدید قیمت اونس جهانی افزایشی شده بود، در معاملات امروز روند کاهشی در پیش گرفت.

 

به این ترتیب در این ساعت از معاملات، سکه امامی در قیمت ۱۱میلیون و ۹۳۴هزارتومان معامله می‌شود که نسبت به روز پنجشنبه کاهش ۲۳۵ هزار تومانی را نشان می دهد. روز ۵شنبه این سکه ۱۲میلیون و ۱۶۹هزارتومان قیمت خورده بود.

نیم سکه نیز با کاهش ۶۰ هزار تومانی، ۶میلیون و قیمت خورده است.نیم سکه روز پنجشنبه در قیمت ۶میلیون و ۷۶۰هزارتومان معامله می‌شود.

 

ربع سکه نیز در قیمت ۳میلیون و ۷۵۰هزارتومان معامله می‌شود و هر سکه یک گرمی ۲میلیون و ۲۵۰هزارتومان قیمت خورده است.

 
 

حباب سکه چقدر است؟

حباب انواع سکه به دنبال کاهش قیمت‌ها و افزایش تفاضا امروز بالا رفت. به این ترتیب و در این ساعت از معاملات، سکه امامی ۳۶۱هزارتومان، نیم سکه، ۹۲۱هزارتومان، ربع سکه ۸۵۳هزارتومان و سکه یک گرمی، ۸۲۳هزارتومان حباب دارد.

طی روزهای گذشته با افزایش شدید اونس جهانی به دنبال شروع جنگ میان اوکراین و روسیه، قیمت طلا و سکه نیز در بازار داخل افزایشی شد. اما از روز گذشته با کاهش قیمت اونس جهانی و همچنین کاهش اندک ارز در بازار آزاد قیمت طلا و سکه نیز کاهشی شد. حال باید دید طی روزهای آینده برآیند تغییرات دلار و اونس جهانی بازار داخل را کاهشی خواهد کرد یا افزایشی؟

;
دیدگاه خود را ارسال کنید

دیدگاه