پیش بینی قیمت طلا و سکه برای ۳ اسفند/ طلا تا کجا بالا می‌رود؟

اقتصادآنلاین – صبا نوبری؛ بازار طلا و سکه، معاملات امروز را با اندکی افزایش آغاز کرد. سکه تمام در معاملات صبح، با قیمت ۱۱میلیون و ۸۸۸هزارتومان معامله شد که نسبت به معاملات آخر وقت دیروز افزایش قیمت ۱۳۹هزارتومانی را نشان می‌داد. هرچند در ادامه معاملات، سکه تمام با نوساناتی همراه بود اما تا این ساعت از معاملات، کاهش جزیی را نسبت به معاملات صبح نشان می‌دهد. به این ترتیب و در این ساعت از معاملات، هر سکه امامی در قیمت ۱۱میلیون و ۸۲۰هزارتومان معامله می‌شود که نسبت به صبح تغیری نداشته اما نسبت به دیروز اندکی افزایش را نشان می‌دهد.

 

سکه تمام2

روز گذشته سکه امامی در این ساعت از معاملات در قیمت ۱۱میلیون و ۷۴۹هزارتومان معامله می‌شد.

 

سکه تمام

 
 

نیم سکه نیز در قیمت ۶میلیون ۵۸۰هزارتومان معامله می‌شود، در حالی که این سکه روز گذشته با قیمت ۶میلیون و ۵۸۰هزارتومان معامله می‌شد.

نیم سکه

همچنین ربع سکه، ۳میلیون و ۶۸۰هزارتومان قیمت خورده است اما روز گذشته این سکه در قیمت ۳میلیون و۶۷۸هزارتومان معامله می‌شود.

ربع سکه

هر سکه یک گرمی نیز ۲میلیون و ۳۰۸هزارتومان معامله می‌شود که نسبت به صبح و روز گذشته افزایش ۳۰هزارتومانی را نشان می‌دهد.

 

سکه گرمی

حباب سکه چقدر است؟

حباب انواع سکه نسبت به صبح اندکی کاهش یافته است که نشان می‌دهد در قیمت‌های بالا خریدار به شدت کاهش می‌یابد. این موضوع حاکی از این است که معامله‌گران انتظار کاهش قیمت را دارند. به این ترتیب هر سکه امامی، ۱۷۹هزارتومان، نیم سکه، ۸۷۵هزارتومان، ربع سکه، ۸۰۶هزارتومان و هر سکه یک گرمی ۸۴۲هزارتومان حباب دارد.

بازار طلا و سکه امروز تحت تاثیر افزایش قیمت اونس جهانی و همچنین بالا رفتن قیمت ارز، افزایشی شد. در معاملات عصر نیز قیمت‌ها تغییرات زیادی نداشت و بازار تقریبا با ثبات بود. برای روزهای آتی باید دید منازعات میان اوکراین و روسیه تا چه حد جدی‌تر خواهد شد و از آنطرف نیز مذاکرات به کدام سو می‌رود. برآیند این دو عامل در کنار یکدیگر روند بازار طلا و سکه را مشخص خواهد کرد؟

;
دیدگاه خود را ارسال کنید

دیدگاه