پیش بینی قیمت دلار برای ۳ اسفند/ صبر بازار ارز لبریز شد

اقتصادآنلاین – صبا نوبری؛ بازار ارز امروز در مدار افزایشی قرار داشت و معاملات صبح را با اندکی افزایش نسبت به روز گذشته آغاز کرد. در ادامه نیز این روند افزایشی ادامه داشت و قیمت دلار آزاد در معاملات عصر به ۲۶هزار و ۱۰۰تومان رسید که افزایش ۴۰۰تومانی را نسبت به روز گذشته نشان می‌دهد.

 

دلار بازار آزاد

در آخرین معاملات روز گذشته دلار آزاد ۲۵هزار و ۷۰۰تومان قیمت خورده بود.

 

دلار

 
 

دلار هرات نیز در این ساعت از معاملات با افزایش ۳۰۰تومانی نسبت به صبح، در قیمت ۲۵هزار و ۵۵۰تومان معامله می‌شود.

کانون صرافان نیز قیمت دلار را ۲۴هزار و ۲۵۰تومان برای خرید و ۲۴هزار و ۷۵۰تومان برای فروش اعلام کرده است که نسبت به صبح افزایش ۱۰۰هزارتومانی را نشان می‌دهد.

دلار صرافی

روز گذشته دلار در صرافی‌ها، با قیمت ۲۴هزار و ۳۶۳تومان برای خرید و ۲۴هزار و ۶۵۸تومان برای فروش اعلام شده بود.

دولار صرافی2

یورو نیز در صرافی‌ها، ۲۸هزار و ۸۹تومان برای خرید و ۲۸هزار و ۴۶۷تومان برای فروش قیمت خورده است. درحالی که آخرین قیمت معامله این اسکناس در صرافی‌ها در روز یکشنبه، ۲۷هزار و ۹۷۰تومان خرید و ۲۸هزار و ۳۷۳تومان برای فروش بوده است.

دلار نیز امروز در صرافی ملی با قیمت ۲۴هزار و ۷۱۷تومان برای فروش و ۲۴هزار و ۴۷۱تومان برای خرید اعلام شده است که نسبت به روز گذشته کاهش ۵۰تومانی را نشان می‌دهد. روز گذشته دلار در صرافی ملی، ۲۴هزار و ۷۷۳تومان برای فروش و ۲۴هزار و ۵۲۶تومان برای فروش قیمت خورده بود.

همچنین یورو در تابلوی صرافی ملی با قیمت ۲۸هزار و ۱۲۵تومان برای فروش و ۲۷هزار و ۸۴۵تومان برای خرید نمایان شده است. درحالی که صرافی ملی روز گذشته قیمت یورو را ۲۸هزار و ۲۷۰ برای فروش و ۲۷هزار و ۹۸۹تومان برای خرید اعلام کرده بود.

به دنبال بی‌خبری از مذاکرات وین، بازار ارز از روز گذشته اندکی افزایشی شده است. هرچند معامله‌گران تلاش می‌کنند تا حد ممکن این شیب افزایشی ملایم باشد زیرا طرفین مذاکره‌کننده اعلام کردند که توافق بسیار نزدیک است و هر لحظه ممکن است اخباری از وین بازار ارز را غافلگیر کند.

;
دیدگاه خود را ارسال کنید

دیدگاه