پیش بینی قیمت طلا و سکه برای ۱۹ بهمن/ استقبال از کاهش قیمت‌

اقتصادآنلنیم سکه نیز همچنان مانند معاملات صبح در قیمت ۶میلیون و ۷۰۰هزارتومان باقی مانده است اما نسبت به دیروز اندکی کاهش را نشان می‌دهد. اما ربع سکه در قیمت ۳میلیون و ۷۳۰هزارتومان معامله می‌شود و نسبت به دیروز تغییر قیمتی نداشته است.

سکه یک گرمی در قیمت ۲میلیون و ۲۶۲هزار تومان معامله می‌شود در حالی که روز گذشته این سکه، ۲میلیون و ۲۶۵هزارتومان قیمت خورده بود.

 

هر گرم طلای ۱۸عیار نیز، با قیمت یک میلیون و ۱۱۷هزارتومان معامله می‌شود. هرگرم طلای ۱۸عیار روز گذشته در قیمت یک میلیون و ۱۷۲هزارتومان خرید و فروش می‌شد.

 
 

حباب سکه چقدر است؟

حباب انواع سکه نیز نسبت به صبح و همچنین روز گذشته ثابت مانده و تغییری نداشته است. به این ترتیب حباب سکه امامی در محدود ۵۲۱هزارتومان باقی مانده است. حباب نیم سکه نیز یک میلیون و ۴۵هزارتومان است. همچنین ربع سکه ۹۰۰هزارتومان حباب دارد و هر سکه یک گرمی ۸۶۸هزارتومان حباب قیمتی دارد.

قیمت طلا و سکه در بازار همپای قیمت ارز از ابتدای هفته کاهشی شد و پس از اینکه قیمت دلار به ثبات رسید و در کانال ۲۶هزارتومان آرام گرفت؛ قیمت طلا و سکه نیز تغییری نداشته است. 

فعالان این بازار معتقدند انتظار کاهش بیشتر قیمت‌ها میان معامله‌گران وجود دارد اما نزدیک شدن به ایام پایانی سال و همچنین کاهش اندک قیمت‌ها باعث شده که تقاضا در بازار نسبت به روزهای گذشته بالاتر برود؛ موضوعی که عدم کاهش حباب سکه با وجود کاهش قیمت حاکی از افزایش تقاضا است.این – صبا نوبری؛ بازار طلا و سکه امروز تقریبا با ثبات بود و قیمت‌ها تغییری نداشتند. در این ساعت از معاملات، قیمت سکه امامی به ۱۱میلیون و ۸۳۲هزارتومان رسیده است و نسبت به روز گذشته تغییر چندانی نداشته است.

;
دیدگاه خود را ارسال کنید

دیدگاه