پیش بینی قیمت دلار برای ۱۴بهمن / دلار از کاهش بیشتر منصرف شد؟

اقتصادآنلاین – صبا نوبری؛ امروز صبح با انتشار اخباری از قول علی باقری کنی، مبنی بر نزدیک شدن طرفین به یک توافق برد – برد و همچنین آمادگی آمریکا برای رفع بخشی از تحریم‌ها و همچنین صحبت‌های دیشب صالح آبادی، رییس کل بانک‌مرکزی در رابطه با وضعیت مطلوب بازار ارز، قیمت دلار آزاد کاهشی شد.دلار آزاد که طی هفته‌های گذشته میان کانال ۲۷ و ۲۸هزارتومان در رفت‌وآمد بود، دیروز از کانال ۲۸هزارتومان فاصله گرفت و به قیمت ۲۷هزار و ۷۰۰تومان رسید. 

امروز نیز این کاهش قیمت ادامه داشت و دلار آزاد به ۲۷هزار و ۵۰۰تومان رسید. 

 

طبق اعلام کانون صرافان نیز، قیمت دلار در صرافی‌ها به ۲۴هزار و ۸۸۳تومان برای خرید و ۲۵هزار و ۱۹۶تومان برای فروش رسیده است که نسبت به صبح اندکی افزایش را نشان می‌دهد. روز گذشته در آخرین معاملات دلار در قیمت ۲۴هزار و ۹۲۷تومان برای خرید و ۲۵هزار و ۱۰۰تومان برای فروش قیمت معامله می‌شد.

 
 

یورو نیز ۲۸هزار و ۴۵۷تومان برای خرید و ۲۸هزار و ۸۴۰تومان برای فروش قیمت خورده است که نسبت به صبح حدود ۱۰۰تومان افزایش را نشان می‌دهد. روز گذشته نیز این اسکناس ۲۸هزار و ۱۱۰تومان برای خرید و ۲۸هزار و ۵۲۶تومان برای فروش قیمت خورده بود. 

در صرافی ملی نیز امروز دلار و یورو اندکی کاهش قیمت داشته است. به این ترتیب دلار در تابلوی این صرافی، ۲۴هزار و ۹۸۷تومان برای فروش و ۲۴هزار و ۷۳۹تومان برای خرید قیمت خورده است. روز گذشته قیمت دلار در تابلوی این صرافی، ۲۴هزار و ۷۵۷تومان برای خرید و ۲۵هزارتومان برای فروش اعلام شده بود.

یورو نیز امروز در این صرافی ۲۸هزار و ۳۵۶تومان برای فروش و ۲۸هزار و ۷۴تومان برای خرید قیمت خورده است در حالی که روز گذشته صرافی ملی قیمت یورو را ۲۸هزار و ۱۵۷تومان برای خرید و ۲۸هزار و ۴۴۰تومان برای فروش اعلام کرده بود.

با این حال در این ساعت از معاملات، کاهش قیمت دلار متوقف شده است و به نظر می‌رسد اخباری که مبنی بر توافق به گوش رسید، نتوانسته تاثیر زیادی روی دلار آزاد بگذارد و این اسکناس از افزایش قیمت بیشتر منصرف شده است. حال باید دید اخبار جدی‌تری از وین به تهران خواهد رسید تا بتواند دلار را از نیمه کانال ۲۷هزارتومان بگذراند؟

;
دیدگاه خود را ارسال کنید

دیدگاه