پیش‌بینی قیمت طلا و سکه / قیمت‌ها اندکی کاهش یافت

اقتصادآنلاین – صبا نوبری؛ به اینیم سکه نیز نسبت به صبح تغییری نداشته و در قیمت ۶میلیون و ۷۴۰هزارتومان معامله می‌شود. درحالی که قیمت معاملاتی روز گذشته برای این سکه، ۶میلیون و ۷۸۰هزارتومان بود.

ربع سکه اما نسبت به دیروز تغییر قیمتی نداشته و همچنان در قیمت ۳میلیون و ۷۷۰هزارتومان معامله می‌شود.

 

سکه یک گرمی که صبح اندکی افزایش قیمت داشت، در این ساعت از معاملات به قیمت ۲میلیون و ۲۷۵هزارتومان رسیده و اندکی کاهش یافته است. آخرین قیمت معاملاتی برای این سکه در روز گذشته ۲میلیون و ۲۸۰هزارتومان بود.

 
 

همچنین هر گرم طلای ۱۸عیار، با حدود ۱۵هزارتومان کاهش نسبت به روز گذشته به یک میلیون و ۲۰۰هزارتومان رسیده است.

اونس جهانی طلا هم نسبت به صبح تغییر چندانی نداشته است و در محدوده قیمتی ۱۸۰۲دلار معامله می‌شود.

حباب سکه چقدر است؟

در این ساعت از معاملات، حباب سکه امامی به ۵۰۰هزارتومان رسیده است.نیم سکه نیز ۹۵۲هزارتومان حباب دارد. همچنین حباب ربع سکه و سکه یک گرمی به ترتیب ۸۶۵هزارتومان و ۸۴۹هزارتومان است.

طی روزهای گذشته، بازار طلا و سکه تغییر قیمت چندانی را تجربه نکرده است و سکه امامی از ۱۲میلیون تومان تا ۱۲میلیون و ۱۵۰هزارتومان در نوسان بوده است.

دلیل اصلی نوسانات بازار طلا، تغییرات قیمت دلار و همچنین اونس جهانی است. این روزها بازار تلاطم زیادی ندارد و خرید و فروش در آن نیز بیشتر در حالت رکود است و بیش از هر چیز در انتظار اخبار مربوط به مذاکرات دست از حرکت برداشته است.ن ترتیب، هر سکه امامی با ۲۰هزارتومان افزایش نسبت به صبح، در قیمت ۱۲میلیون و ۷۰هزارتومان معامله می‌شود. این درحالیست که در آخرین معاملات روز گذشته سکه امامی به ۱۲میلیون و ۱۵۰هزارتومان رسیده بود

;
دیدگاه خود را ارسال کنید

دیدگاه