سرگردانی طلا در بازار؛ ساز مخالف سکه تمام

اقتصادآنلاین – صبا نوبری؛ در این ساعت از معاملات و طبق اعلام شبکه اطلاع‌رسانی طلا، قیمت طلا و سکه در معاملات امروز صبح اندکی کاهش یافت.به این ترتیب قیمت سکه امامی با کاهش ۶۰ هزار تومانی نسبت به معاملات دیروز به ۱۲میلیون و ۱۴۰هزارتومان رسید. در آخرین معاملات دیروز، سکه امامی با قیمت ۱۲میلیون و ۲۰۰هزارتومان معامله می‌شد.

نیم سکه افزایش قیمت ۵۰ هزار تومانی را ثبت کرد و به ۶میلیون و ۸۲۰هزارتومان رسید. روز گذشته نیم سکه ۶میلیون و ۷۸۰هزارتومان معامله شده بود.

 

ربع سکه تقریبا نسبت به روز گذشته تغییری نداشته و در قیمت ۲میلیون و ۸۲۵هزارتومان معامله می‌شود، درحالی که عصر دیروز به ۳میلیون و ۸۱۰ رسیده بود.

 
 

سکه یک گرمی نیز اندکی افزایش یافته و در قیمت ۲میلیون و ۳۱۲هزارتومان خرید و فروش می‌شود و هر گرم طلای ۱۸عیار نیز، هر گرم طلای ۱۸عیار، یک میلیون و ۲۲۰هزارتومان است. روز گذشته سکه یک گرمی، ۲میلیون و ۲۸۰هزارتومان و هر گرم طلای ۱۸ عیار، یک میلیون و ۲۲۶هزارتومان قیمت خورده بود.

اونس جهانی طلا نیز همچنان بدون تغییر مانده و ۱۷۹۱دلار معامله می‌شود.

 حباب سکه چقدر است؟

بنابر اعلام شبکه اطلاع‌رسانی طلا و ارز، حباب سکه امام ۴۲۷هزارتومان، هزارتومان، نیم سکه ۹۳۶هزارتومان، ربع سکه ۸۷۹ هزارتومان است. همچنین هر سکه یک گرمی، ۸۳۶هزارتومان حباب دارد.

 
;
دیدگاه خود را ارسال کنید

دیدگاه