تداوم آرامش بازار ارز / معامله گران، در انتظار اخبار مذاکرات

اقتصادآنلاین - صبا نوبری؛ با به پایان رسیدن سه روز توقف مذاکرات به دلیل شروع سال نو میلادی، بازار ارز امروز نیز همچون سه روز گذشته با نوسان اندکی رو به رو شد و دلار افت کمی را تجربه کرد.بر این اساس و طبق اعلام کانون صرافان، دلار با ۱۰تومان کاهش نسبت به معاملات روز گذشته، ۲۷هزار و ۴۳۰تومان برای فروش و ۲۷هزارتومان برای خرید قیمت خورد.

قیمت دلار تا عصر ثابت ماند اما قیمت فروش آن در این ساعت از معاملات با اندکی افزایش، به ۲۷هزار و ۴۳۸تومان رسیده است.اما در ادامه معاملات، یورو اندکی کاهشی شد. به این ترتیب قیمت یورو به ۳۰هزار و ۴۸۰تومان برای خرید و ۴۰هزار و ۸۹۰تومان برای فروش رسید.

صرافی ملی نیز امروز قیمت دلار و یورو را تغییری نداد. بنابراین دلار با قیمت ۲۷هزار و ۳۹۵تومان برای فروش و ۲۶هزار و ۸۵۲تومان برای خرید قیمت خورد.

همچنین این صرافی قیمت یورو را ۳۰هزار و ۵۷۵تومان برای برای فروش و ۲۹هزار و ۹۷۰تومان برای خرید اعلام کرد. 

همچنین در سامانه نیما، دلار و یورو به ترتیب ۲۴هزار و ۵۱۵تومان و ۲۷هزار و ۸۸۵تومان خریداری شدند و قیمت فروش آن‌ها ۲۴هزار و ۷۳۷تومان و ۲۸هزار و ۱۳۹تومان تعیین شد.

هیات مذاکره‌کننده ایرانی امروز وارد وین شدند و باقری، مذاکره‌کننده ارشد ایرانی با انریکه مورا،  هماهنگ کننده کمیسیون مشترک برجام گفت‌وگو کرد.

دو طرف ارزیابی مثبتی از این دور مذاکرات دارند و به نظر می‌رسد نوسان اندک بازار ارز نیز به دلیل احتیاط معامله‌گران به دلیل احتمال بالای توافق باشد. 

;
دیدگاه خود را ارسال کنید

دیدگاه