ارزهای دیجیتالی صعودی شدند

به گزارش سی ان بی سی، پس از دو روز ریزش متوالی، بیشتر ارزهای دیجیتالی صعودی شدند که در بین ارزهای اصلی صعود بیت کوین و پولکا دوت از سایر ارزهای بیشتر بود. یکی از اصلی ترین دلایل صعود بیت کوین اعلام خبر سرمایه گذاری ۱.۵ میلیارد دلاری تسلا در بیت کوین بود. تسلا هم چنین اعلام کرده است به زودی امکان خرید محصولات این شرکت به وسیله بیت کوین فراهم خواهد شد. تسلا هدف این اقدام خود را متنوع سازی سبد دارایی و افزایش قدرت نقدشوندگی دارایی هایش عنوان کرده است.  

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، از طرف دیگر در نیجریه که بزرگ ترین اقتصاد آفریقا محسوب می شود دولت در دستوری عجیب هرگونه معامله ارزهای دیجیتالی را ممنوع اعلام کرد و به بانک ها وصرافی ها هشدار داد به شدت با تخلف در این زمینه برخود خواهد کرد.  

با افزایش مقبولیت رمزارزها، شهردار شهر میامی آمریکا از امکان پرداخت حقوق کارکنان سازمان متبوعش با بیت کوین خبر داده است. پیش از این نیز ایلان ماسک به تمجید از بیت کوین روی آورده و در اظهار نظر کم سابقه ای گفته است فکر می کند بیت کوین به زودی به مقبولیت عمومی گسترده ای خواهد رسید. وی بیت کوین را ابتکاری بسیار خوب خوانده که آن را دیر کشف کرده است.

;
دیدگاه خود را ارسال کنید

دیدگاه