بیت کوین صعودی شد

به گزارش سی ان بی سی، ایلان ماسک که اخیرا به تمجید از بیت کوین روی آورده، در اظهار نظر تازه ای گفته است فکر می کند بیت کوین به زودی به مقبولیت عمومی گسترده ای خواهد رسید. وی بیت کوین را ابتکاری بسیار خوب خوانده که آن را دیر کشف کرده است. ماسک ضمن اقرار به تاثیر سخنانش بر عملکرد بازار گفته است: حرف هایم می تواند بازار را تحت تاثیر قرار دهد پس باید مواظب باشم که چه می گویم.  

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، هند که به دلیل جمعیت بالای خود یکی از بازارهای اصلی ارزهای دیجیتالی در جهان محسوب می شود در حال بررسی طرحی است که در صورت تصویب آن در مجلس، خرید و فروش بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتالی را ممنوع اعلام و دولت را موظف می کند تا چارچوبی برای توسعه ارز دیجیتالی ملی این کشور فراهم کند. ممنوعیت پیشنهادی شامل تمام ارزهای دیجیتالی خصوصی می شود مگر موارد خاصی که بانک مرکزی هند ادامه قانونی باقی ماندن معاملات آن ها را ضروری تشخیص دهد.  

 مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتالی در حال حاضر ۹۹۴.۹۱ میلیارد دلار برآورد می شود که این رقم نسبت به روز قبل ۱.۰۰ درصد بیشتر شده است.  ری دالیو- میلیاردر مشهور آمریکایی با بیان اینکه حفاظت از مشتریان در برابر ارزهای بی پشتوانه مساله مهمی است گفت: سرمایه گذاران در ارزهای دیجیتالی باید این را بدانند که با یک بازار بسیار پرریسک طرف هستند و از دست دادن همه یا بخش بزرگی از سرمایه شان در این بازارها با توجه به نوسانات زیاد چیز خیلی عجیبی نیست. 

;
دیدگاه خود را ارسال کنید

دیدگاه