توصیه ایران به حکام آل سعود

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (دوشنبه) در نشست هفتگی با خبرنگاران که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، ضمن تشریح آخرین تحولات در حوزه سیاست خارجی به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی در ابتدای این نشست خبری عنوان کرد: آرزوی سلامتی و بهروزی و عافیت برای مردم میهن دارم. این ایام کرونایی موج جدیدی را در ایران آغاز کرده و تنها با همت همه و مساعدت ارگان‌ها و همراهی مردم امکان شکست آن وجود دارد.

خطیب زاده افزود: در هفته‌ای که گذشت شاهد سفر ظریف به پاکستان بودیم که به دعوت همتای پاکستانی در راس یک هیأت سیاسی و اقتصادی به اسلام آباد سفر کرد و در شامگاه ۲۰ آبان وارد اسلام آباد شد و دو روز اقامت داشت. در دیدار با فرمانده ارتش همکاری‌های دفاعی، نظامی و امنیتی و مرزی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت. فنس کشی، گروه‌های دخیل در جنایات سازمان یافته از جمله مواد مخدر، سلاح و ... و موضوع افغانستان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت. ظریف در ملاقات با همتای خود تمامی ابعاد روابط را مرور کرد. روند صلح افغانستان، مقابله با اسلام هراسی و طرح‌های مخرب رژیم صهیونیستی مورد تبادل نظر قرار گرفت.

;
دیدگاه خود را ارسال کنید

دیدگاه